Real Estate Management Congress
Innovation, Challenges and Opportunities - The future of industry
Branża nieruchomości komercyjnych jako miejsce styku nowych technologii, innowacyjnego podejścia i doświadczonej kadry
Do wydarzenia pozostało:
Real Estate Management Congress – dlaczego warto wziąć w nim udział?
- To jedno z istotniejszych wydarzeń w branży nieruchomości komercyjnych. Bądź na bieżąco z nowinkami i trendami, które pozwolą Ci zapewnić bezpieczeństwo najemcom, zadbać o ich komfort pracy i tym samym być o krok przed konkurencją.
- Omówimy wyzwania, którym branża będzie musiała stawić czoła w roku 2024 oraz kierunku, jakie przybierze. Nasz event to wysoka dawka wiedzy merytorycznej podana w lekkiej i przyjemnej formie!
- Real Estate Management Congress to wyjątkowy event stacjonarny, na którym uczestniczą liczni przedstawiciele branży. To niepowtarzalna okazja do nawiązania relacji oraz networkingowego kontaktu z potencjalnymi partnerami i kontrahentami.
- Inspirujemy do wdrażania odważnych i innowacyjnych zmian w obszarze Real Estate. Rozkładamy na czynniki pierwsze trendy i wyzwania branży nieruchomości komercyjnych, które będą wyznaczały jej przyszłość.
Real Estate Management Congress jest dla Ciebie, jeśli pracujesz na takim stanowisku, jak:
- facility manager,
- property manager/zarządca nieruchomości,
- asset manager,
- administration manager,
- deweloper, właściciel obiektu,
- office coordinator,
- office service coordinator,
- specjalista ds. workplace,
- inwestor prywatny, publiczny,
- community manager ds. relacji z najemcą,
- architekt, projektant.
Program
9:00 – 17:00, 12 października 2023
Czołowy polski projektant ogrodów. Popularność zyskał jako prowadzący telewizyjne programy „Usterka”, „Odlotowy ogród” oraz „Polowanie na ogród”. Designer przestrzeni ogrodowej z uwzględnieniem trendów i potrzeb użytkowników. Pasjonat nowoczesnych technologii w branży nieruchomości.
Rola ogrodów w kreowaniu przestrzeni zewnętrznej i wewnętrznej obiektów komercyjnych
WYZWANIA I TRENDY
Optymalizacja kosztów obiektów komercyjnych
W jaki sposób optymalizacja kosztów obiektów komercyjnych przyczynia się do minimalizacji wydatków związanych z eksploatacją i utrzymaniem budynku? Jakie są kluczowe aspekty umiejętnego opracowania kosztorysu w dobie wysokiej inflacji? Jak powinno się planować ścieżkę wyższej rentowności inwestycji?
Jak nowoczesne technologie i rozwój AI mogą pomóc w tworzeniu budynków i przestrzeni biurowych sprzyjających zdrowiu i dobremu samopoczuciu
Tworzenie budynków i przestrzeni biurowych, które sprzyjają zdrowiu i dobremu samopoczuciu jest jednym z najważniejszych wyzwań współczesnej architektury i urbanistyki. Jak nowoczesne technologie i rozwój sztucznej inteligencji mogą wpłynąć w dążeniu do tego celu?
Profesjonalne utrzymanie czystości—innowacje, trendy i zagrożenia
Skuteczne podejście do tematu utrzymania czystości i dezynfekcji przeprowadzanej w obiektach komercyjnych. Jak powinno się planować pracę zespołu. Jakie są szanse i zagrożenia dla tej branży oraz jakie trendy i rozwiązania technologiczne będą niebawem stosowane.
ZRÓWNOWAŻONE BUDOWNICTWO I ROZWÓJ
Zrównoważone budownictwo ma na celu tworzenie obiektów, które minimalizują negatywny wpływ na środowisko naturalne, jednocześnie zapewniają zdrowe i komfortowe miejsce dla użytkowników. Obejmuje ono szeroki zakres aspektów, takich jak efektywne wykorzystanie zasobów, oszczędność energii, redukcja emisji gazów cieplarnianych.
Czy można stworzyć zdrowy wieżowiec? Warsaw UNIT i jego droga do certyfikacji WELL Platinum.
WELL jest prestiżowym systemem certyfikacji budynków, który ma na celu potwierdzenie najwyższej troski o zdrowie i komfort pracy użytkowników. Aby obiekt otrzymał certyfikat na poziomie Platinum, musi spełniać najwyższe standardy w kilkunastu obszarach, takich jak: powietrze, woda, światło, ruch, komfort cieplny, akustyka czy materiały. Na przykładzie obiektu Warsaw Unit, który jako pierwszy uzyskał WELL Core na najwyższym poziomie – Platinum oraz certyfikat WELL Core w ramach programu pilotażowego WELL v2 z wynikiem 99/100 punktów zaprezentowana zostaną poszczególne etapy tej drogi.
ESG w nieruchomościach komercyjnych
Budynki modernizowane – klucz do zrównoważonej przyszłości
Czy potrzebujemy w ogóle nowych budynków? Czy pod względem środowiskowym budynki istniejące wypadają gorzej, neutralnie a może lepiej? Budowa nowych budynków wiąże się z bardzo wysoką emisją gazów cieplarnianych. Czy na tą chwilę w dobie kryzysu klimatycznego możemy sobie pozwolić na te emisje? Czy w cyklu życia nowego budynku będziemy w stanie ten „kredyt” emisyjny spłacić wyższą efektywnością energetyczną? Czy na pewno potrafimy już wznosić budynki w sposób w pełni zrównoważony? Co to znaczy, że budynek jest stary? Ile trwa cykl życia budynku? Które budynki są bardziej ekologiczne nowe, czy istniejące?
Psychologia przestrzeni a inkluzywność budynków
Psychologia przestrzeni pełni kluczową rolę w kształtowaniu inkluzywności budynków. Jaki jest jej wpływ na doświadczenia i samopoczucie osób z różnymi potrzebami? Projektowanie architektury obiektu ma ogromny wpływ na poziom integracji różnych grup społecznych, ale w jaki sposób dokładnie to się dzieje? Czy może przyczyniać się do eliminacji barier, czyniąc miejsce przyjazne i dostępne dla wszystkich?
Tworzenie zrównoważonych przestrzeni biurowych
Jeszcze kilka lat temu o wyborze nieruchomości, w której powstanie miejsce do pracy dla pracowników firmy, decydowała przede wszystkim dobra lokalizacja – najlepiej w centrum miasta lub w modnej dzielnicy biznesowej, nowoczesny design czy budżet na wynajem. Dziś ważnymi czynnikami decyzyjnymi przy wyborze siedziby firmy są również wpływ środowiskowy i społeczny oraz aspekty etyczne, które sprawiają, że dana przestrzeń biurowa jest zrównoważona. Jak tworzyć takie przestrzenie?
spółka biurowa Skanska w Europie Środkowo-Wschodniej
ZARZĄDZANIE I OBSŁUGA BUDYNKU
Zarządzanie i obsługa budynku to kluczowy aspekt dla właścicieli, zarządców nieruchomości i użytkowników obiektów komercyjnych. Zapewnienie sprawnego funkcjonowania obiektu zwiększa wartość inwestycji. Dobre zarządzanie przyczynia się do minimalizacji kosztów oraz przyczynia się do dłuższego utrzymania go w dobrym stanie technicznym.
Zarządzanie usługą i optymalizacja kosztów za pomocą IoT oraz narzędzi IT
IoT to sprzątanie oparte na danych. Rozmieszczenie sensorów w budynku oraz właściwe oprogramowanie, które w pełni wykorzystuje zbierane dane, pozwala na realizowanie usługi, która kompletnie zmienia zasady panujące na rynku. Dodatkowo wykorzystując takie narzędzia jak audyty online w czasie rzeczywistym oraz kody QR wraz z otwartym oprogramowaniem można stworzyć usługę szytą na miarę jak nigdy dotąd. Na podstawie zrealizowanego projektu zaprezentowany zostanie proces zmian prowadzący do poprawy jakości usługi oraz optymalizacji budżetowej.
Jak zaplanować infrastrukturę do ładowania samochodów na parkingu biurowym?
Nawet jeśli montaż kilku pierwszych ładowarek nie jest problemem, już przy kilkunastu, może się okazać, że brakuje do nich mocy. Niektóre parkingi w Polce posiadają już kilkadziesiąt miejsc dla samochodów elektrycznych, a na największych parkingach w Niemczech jest ich po kilkaset. Managerowie nieruchomości, prędzej czy później, trafią na bariery takie jak brak dostępnej mocy, czy konieczność kosztownej przebudowy instalacji elektrycznej. Rozwiązaniem tych problemów jest Dynamic Load Management. W czasie prelekcji słuchacze dowiedzą się jak właściwie zaplanować rozwój infrastruktury i jak ją wdrażać etapami, będąc zawsze o krok przed elektryfikacją firmowych flot.
Wybór odpowiedniej strategii zarządzania powierzchniami w budynkach biurowych
Jakie standardy pomiaru powierzchni należy wybrać w budynkach biurowych? Jak legalnie zwiększać zyski z najmu i ze sprzedaży powierzchni w budynkach biurowych? Kiedy firma pomiarowa przekłamuje pomiary i jak to skontrolować? Nagminne błędy w rent-roll a zgodność wewnętrzna dokumentacji w zakresie powierzchni.
ASPEKTY PRAWNE W BRANŻY REAL ESTATE W 2024
Panel zapewni praktyczne wskazówki i porady, które pomogą w zrozumieniu najważniejszych zmian prawnych zachodzących w branży nieruchomości komercyjnych.
Fundacja rodzinna - korzyści dla deweloperów
Jak fundacje rodzinne przyczyniają się do rozwoju i stabilności sektora deweloperskiego, zwłaszcza biorąc pod uwagę dużą dynamikę i zasoby kapitałowe? Jakie są główne zalety korzystania z fundacji rodzinnych w kontekście różnorodności aktywów deweloperskich oraz wyzwań związanych z zarządzaniem nieruchomościami, projektami budowlanymi i inwestycjami kapitałowymi?
Kancelaria Radcy Prawnego Kamil Bąk S.K.A.
Grunt rodzimy jako wciąż funkcjonujący element definicji powierzchni biologicznie czynnej w MPZP. Jak radzić sobie z takim ograniczeniem i maksymalizować zysk z inwestycji?
Pojęcie gruntu rodzimego występuje w wielu definicjach powierzchni biologicznie czynnej w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego na terenie całego kraju. Jest to niewątpliwie sytuacja kontrowersyjna, ponieważ aktualny stan prawny wynikający z ustaw i rozporządzeń nie zawiera tego elementu. Po stronie wielu inwestorów, którzy mierzą się z tak sformułowanymi definicjami intuicyjnie pojawia się zatem pytanie- czy dopuszczalna jest sytuacja, w której MPZP nie są zgodne z aktami prawa wyższymi rangą, a więc ustawą i rozporządzeniem? Tym samym rodzą się wątpliwości- czy istnieją narzędzia do wyeliminowania tego ograniczenia, które w rezultacie mogłyby przełożyć się na zwiększenie powierzchni użytkowej mieszkalnej i usługowej a tym samym realnie wpłynąć na zysk z inwestycji?
Zmiany w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
Reforma systemu planowania i zagospodarowania przestrzennego zakłada wprowadzenie wielu nowych instytucji
wspomagających planowanie przestrzenne, a także znacząco modyfikuje część z dotychczas istniejących rozwiązań.
Jakie zmiany dotyczącą miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i jaki wpływ mają na nie plany
ogólne gmin? W jaki sposób po nowelizacji uzyskać decyzję o warunkach zabudowy? Czy mogę mieć wpływ na
procedurę planistyczną i w jakim zakresie? Czy nowe przepisy wspomogą racjonalne planowanie inwestycji i zrównoważony rozwój?
WARSZTATY Z EKSPERTEM
Coworking w biurze: budowanie przestrzeni przyjaznej idei współpracy
POZNAJ NASZYCH PRELEGENTÓW
Sławomirska
... więcej Na co dzień pomaga w rozwoju firmom z branży nieruchomości i doradza jak skutecznie zarządzać nieruchomościami. . Od 2017 r. zajmuje się doradztwem właścicielom nieruchomości i firmom świadczącym usługi dla branży nieruchomości komercyjnych. Łączy teorię z praktyką – jest autorką licznych publikacji na temat nieruchomości, w tym „Poradnika dla zarządcy budynku biurowego”.
Doktor i pasjonat matematyki. Jego główną rolą w Colliers jest identyfikacja obszarów biznesowych, które mogą być wspierane przez nowoczesne metody analizy danych, a także tworzenie bazujących na danych rozwiązań i rekomendacji wspierających doradztwo strategiczne w kontekście m.in. ESG czy trendów na rynku CRE. ... więcej Jest ekspertem w: analizie predyktywnej, statystyce, prognozowaniu, modelowaniu matematycznym, uczeniu maszynowym i raportowaniu BI. Aktywnie poszukuje obszarów, gdzie nowoczesne technologie i osiągnięcia techniczne mogą okazać się katalizatorem zmian i rozwoju.
Hojniak
W latach 2021 i 2019 otrzymał nagrodę IWBI Leadership Award, przyznaną przez jednostkę certyfikującą WELL za osiągnięcia i wkład w rozwój tego systemu, w tym za uczestnictwo w opracowywaniu jego najnowszej wersji.
Jest współautorem raportu Sweco Urban Insight dotyczącego zdrowych miast i budynków pt. "Healthy buildings, cities and you – How to design future living environments".
Gorzkowski
Marcol
Pakulska Okraska
Jestem terapeutką THInK Theta Healing Institue... więcej of Knowledga; Coachem NLP szkoły CC Innovation; Trenerem i Mentorem, absolwentem Akademii Trenera Kamili Rowińskiej i Akademii Mentorów Ewy Czertak. Posługuję się metodyką Structogramu po Akademii Kingi Klejment; metodyką Dynamik Talent, archetypami osobowości i polem morficznym i morfogenetycznym w przekazach rodowych.
W październiku 2018r. otrzymałam nagrodę Lady Business Award 2018r., a w 2019r. nominację w TOP WOMEN in Real Estate w kategoriach: Architecture & Design i Innovation & Technology. W listopadzie 2020r. otrzymałam nagrodę Lady Business Award 2020 r., za WSPARCIE kobiet w biznesie.
Kiedyś, byłam współzałożycielką pracowni projektowej ECLIPSE Projekt, która specjalizowała się w projektowaniu instalacji w przestrzeniach biurowych. Autorką programu rozwojowego Design & Business Coaching dla projektantów i architektów. Pomysłodawczynią i prowadzącą kanał na youtubie Przestrzeń Przyjazna Pracy.
Kozłowski
Themerson
Kierowniczka projektów w sektorze nieruchomości biurowych, architektka i liderka zespołów z 20-letnim doświadczeniem... więcej w łączeniu technicznych, organizacyjnych i menedżerskich umiejętności w procesie tworzenia zrównoważonych i ponadczasowych przestrzeni. Na obecnym stanowisku odpowiada za kształtowanie i wdrażanie strategii zrównoważonych i innowacyjnych rozwiązań w spółce z Grupy Skanska, będącej deweloperem biurowym w Europie Środkowo-Wschodniej. Do grona pracowników Skanska dołączyła w 2013 roku, pracując przez ostatnich 10 lat na takich stanowiskach jak: kierowniczki projektu, starszej kierowniczki projektu i dyrektorki projektów. Z wykształcenia jest architektką, ukończyła studia o specjalizacji Architektura i Planowanie Urbanistyczne na Politechnice Krakowskiej.
Bartnicka
... więcej Z wykształcenia psycholog, jednak od ponad 16 lat związana z branżą higieniczną. Wykładowca, mówca na konferencjach polskich oraz zagranicznych. Ekspert z zakresu higieny i propagator nowych technologii usprawniających funkcjonowanie nowoczesnych obiektów szpitalnych i biur. W życiu zawodowym kieruje się dewizą „pracuj mądrzej nie ciężej”, dzięki czemu z sukcesami wdraża rozwiązania dedykowane dla firm sprzątających opartych na danych, jak i wirtualnej rzeczywistości.
Bąk
Sergot-Kowalska
Wieloletni ekspert branżowy, Dyrektor Cleaning Consulting. Autorka książek o profesjonalnym utrzymaniu czystości. Ostatnia wydana w 2022 roku „ Kompendium wiedzy o profesjonalnym sprzątaniu- pocovidowa redefinicja”. Współorganizator ... więcejz MPT targów Cleaning EXPO i Forum EXPO. W branży profesjonalnego utrzymania czystości pracuje od roku 1991. W 2008 roku, jako pierwsza w Polsce została biegłym sądowym w zakresie utrzymania czystości obiektów.
Gołębiewski
Hołub
Geodetic Board Member, Author,
Lecturer, PKN Expert, IREE Experts
Zone Moderator
17-letni praktyk, niezależny doradca ds. inwestycji w nieruchomości komercyjne i mieszkaniowe, wykładowca akademicki... więcej na państwowych uczelniach wyższych. Inwestor nieruchomości, członek zarządu Geodetic sp. z o.o. Biegły sądowy przy Sądzie Okręgowym w Warszawie z rozszerzeniem zakresu ustanowienia: określanie powierzchni użytkowych, powierzchni mieszkań, powierzchni zabudowy, powierzchni do celów podatku od nieruchomości, powierzchni całkowitych, powierzchni najmu, powierzchni w dokumentacji do pozwolenia na budowę. Ekspert w Polskim Komitecie Normalizacyjnym w Komitecie Technicznym z prawem głosu dla normy PN-ISO 9836 i dokumentacji pozwolenia na budowę. Wieloletni praktyk w pomiarach i kalkulacjach powierzchni budynków biurowych, handlowych, magazynowych, mieszkaniowych, kamienic. Doradca i wykonawca analiz due diligence oraz analiz chłonności dla budynków komercyjnych i mieszkaniowych. Koordynuje w Geodetic projekty w zakresie: inżynierii, geodezji prawnej i standardowej, geotechniki, geologii, architektury, prawa nieruchomości, skaningu 3D, fotogrametrii, inwentaryzacji architektonicznych, termowizji, wycen nieruchomości, pośrednictwa w obrocie nieruchomości, BIM i innych dziedzin związanych z nieruchomościami. Pomierzył lub nadzorował pomiar ponad 8 mln m² powierzchni w setkach budynków w tym w największych transakcjach w Polsce. Od 2007 roku współpracuje z największymi firmami z rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce i Europie. Wygłosił ponad 150 prelekcji, napisał ponad 150 artykułów. Autor główny „Vademecum Inwestora. Due diligence nieruchomości. 70 elementów do sprawdzenia przed zakupem nieruchomości”, oraz Raportu „Najczęściej zaskarżane wady i błędy projektowe” oraz „Ekspertyzy deweloperskiej”. Współautor „Podział lokalu mieszkalnego na odrębne lokale przewodnik krok po kroku”.
Kamiński
Związany z branżą usług utrzymania czystości od ponad 15 lat.
Swoją wiedzę i doświadczenie zdobywał na rynkach Europy Zachodniej, w firmach będących liderami rynku. Od 3 lat pracuje w Dussmann Polska jako Dyrektor Regionalny. Pasjonuje się... więcej nowoczesnymi rozwiązaniami, które pozwalają podnosić wydajność, jednocześnie optymalizując koszty usługi.
Zieliński
Od 1997 roku w branży, w swojej pracy stawia na szukanie dedykowanych rozwiązań w odpowiedzi na indywidualne potrzeby Klienta. Ekspert w zakresie profesjonalnych... więcej usług utrzymania czystości, przekazujący swoje doświadczenie studentom Wydziału Zarządzania w Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie kierunek Zarządzanie Inteligentnym Budynkiem. https://www.facility.management.zarz.agh.edu.pl/
Kułaga
i Radcy Prawni Spółka Komandytowa
Specjalizuje się w obsłudze prawnej przedsiębiorstw, ze szczególnym uwzględnieniem kwestii związanych z wykonywaniem i tworzeniem umów handlowych, a także dochodzeniem wynikających z nich roszczeń. ... więcej Ekspert w zakresie prawa nieruchomości i prawa budowlanego, współpracował przy realizacji szeregu inwestycji budowlanych i liniowych, w tym największych projektów w Polsce. Pomaga uczestnikom procesu budowlanego na wszystkich jego etapach, a zwłaszcza inwestorom i wykonawcom.
Redaktor portalu PrawoiBudowa.pl, autor publikacji prawnych w ogólnopolskich dziennikach, a także czasopismach branżowych i specjalistycznych
Markowski
Posiada bogate doświadczenie w zwiększaniu produktywności biurowej. Współzałożyciel i członek zarządu spaceOS, start-upu na rynku PropTech, przejętego przez firmę Equiem.... więcej Zaangażowany również w działania HR i budowanie strategii środowiska pracy. Współpracował z czołowymi organizacjami, takimi jak Danone, Coca-Cola, AECOM, CBRE i JLL. W przeszłości Maciej Markowski pełnił funkcję Partnera i Managera Workplace Strategy CEE w firmie Cushman & Wakefield.
Cebula
Posiadam kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu najmem, brałam udział we współtworzeniu jednej z pierwszych inwestycji typu PRS i Co-Living w Polsce dla firmy Vonder.... więcej Od dłuższego czasu pasjonuję się nowymi technologiami i rozwiązaniami AI dla branży nieruchomości. Doradzam firmom z sektora mieszkaniowego, biurowego, magazynowego i retail we wdrażaniu rozwiązań technologicznych. Aktywnie działam w środowisku PropTech, łącząc możliwości firm IT z potrzebami polskiego sektora nieruchomości, w szczególności w zakresie zarządzania najmem, obsługi technicznej budynków, weryfikacji najemców, ESG oraz zarządzania i przetwarzania danych.
Tereszko
Menadżer z wieloletnim doświadczeniem. Ponad 20 lat związany z firmą Kärcher. Aktualnie jego pasją jest implementacja autonomicznych rozwiązań w procesach utrzymania czystości.
Rompalski
Z branżą czystości związany od lat 90. Jeden z prekursorów nowoczesnych technologii na polskim rynku. Dzięki pracy w firmach o różnym profilu, takich jak Dabex S.A., Nilfisk, Diversey i Vermop, od podszewki ... więcej poznał pełny zakres stosowanych do profesjonalnego sprzątania rozwiązań – od higieny, przez środki chemiczne i sprzęt ręczny, po szeroki wachlarz urządzeń i maszyn. Autor wielu publikacji w czasopismach branżowych. Ma uprawnienia branżowego trenera. W trosce o mienie, które powierzają mu klienci, od wielu lat rozwija się także w dziedzinie materiałoznawstwa. Pasjonat nowinek technicznych, innowacyjnych rozwiązań i materiałów wykończeniowych – na bieżąco śledzi rozwijający się rynek czystości.
Rataj
Kwinta
Z Mindspace związany jest od 2017 roku, czyli od początku funkcjonowania polskiego oddziału sieci. Wprowadzając Mindspace Koszyki na warszawski rynek, objął stanowisko Senior Community Managera.... więcej Wówczas odpowiedzialny był za stworzenie lokalnej struktury firmy i zespołu, zarządzanie Mindspace Koszyki oraz jego ekspansję w 2019 roku.
Obecnie Michał Kwinta pełni rolę City Lead Poland i odpowiada przede wszystkim za rozwój sieci, jej ekspansję (otwarcie Mindspace Skyliner w 2023r.) i działalność operacyjną firmy w Warszawie. Koordynuje również działania związane z komercjalizacją oraz bieżącą współpracę z szeroko rozumianymi partnerami biznesowymi, głównie brokerami, agentami nieruchomości i najemcami.
Przed dołączeniem do Mindspace, Michał Kwinta przez 12 lat związany był z branżą turystyczną i hotelarską. Na stanowiskach kierowniczych pracował m.in. dla LOT, Fly Away Travel i Louvre Hotels Group.
Michał Kwinta ukończył Wydział Prawa i Administracji na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.
Jedliński
Kieruje zespołem eMobility E.ON Drive w Polsce, który wdraża systemy do zarządzania infrastrukturą do ładowania na parkingach prywatnych, np. obecnie największa w Polsce instalacja Dynamic Load Management na 42 punkty ładowania dla BMW. ... więcej W przeszłości kierował zespołem operacyjnym innogy go!, największego w tamtym czasie carsharingu w pełni elektrycznego w Europie (500 samochodów elektrycznych w Warszawie). Dzięki temu posiada unikalny wgląd w bariery w rozwoju infrastruktury ładowania dla dużych flot. Przy wsparciu i z doświadczeniem grupy E.ON w Niemczech (największy rynek eMobility w Europie) i innych krajach w regionie opowiada o przyszłości eMobility, która nas niebawem czeka.
Śliwiński
Od 2010 roku manager w branży real estate, lider licznych implementacji usług FM oraz PM, w tym dla budynków wysokościowych, galerii handlowych, parków logistycznych oraz rozległych portfeli nieruchomości. ... więcej Specjalizuje się w budowaniu oraz prowadzeniu zaangażowanych zespołów operacyjnych na dużą skalę. Karierę zawodową w nieruchomościach rozpoczął w firmie General Property, gdzie pracował ponad 9 lat rozpoczynając od stanowiska Technika Serwisu, a finalnie jako Dyrektor Operacyjny. W latach 2017-2019 odpowiadał za region centralnej Polski jako Kierownik Kluczowych Projektów w Apleona HSG. Od 2020 roku pełni funkcję Dyrektora Operacyjnego w spółce IFMPL odpowiadając za jakość usług FM na terenie całego kraju.
Z wykształcenia inżynier elektrotechniki, licencjonowany zarządca nieruchomości oraz absolwent MBA.
Paderewski
Doświadczony profesjonalista z ponad 12-letnim doświadczeniem w branży utrzymania czystości. Jego zapał do pracy oraz umiejętność skutecznego wsparcia działów operacyjnych i handlowych uczyniły go niezastąpionym członkiem zespołu.... więcej Obecnie pełni funkcję Dyrektora ds. wdrożeń i innowacji, co pozwala mu w pełni wykorzystać wiedzę i doświadczenie w zarządzaniu projektami oraz wprowadzanie nowych rozwiązań do Pakar Service. W dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym kluczem do sukcesu jest ciągłe dążenie do innowacji i doskonalenia procesów, dlatego Adam skupia się na tworzeniu i wdrażaniu nowych pomysłów, które pozwalają naszej organizacji być liderem w branży.
Jego osiągnięcia w obsłudze najbardziej rozpoznawalnych obiektów handlowych w Polsce stanowią solidny dowód, że posiada zdolności do rozwiązywania skomplikowanych problemów i osiągania dobrych wyników.
Olszewska
Specjalistka usług profesjonalnego utrzymania czystości, ekonomistka, trenerka biznesu. Absolwentka Wyższej Szkoły Ubezpieczeń i Bankowości w Warszawie. Od ponad ćwierćwiecza prowadzi profesjonalną firmę sprzątającą biura, domy, budynki wielorodzinne, magazyny, hale ... więcej i tereny zewnętrzne świadcząc usługi zarówno dla firm, jak i osób prywatnych. Wielokrotna laureatka prestiżowego programu GWARANT CZYSTOŚCI I HIGIENY certyfikowanego przez TÜV Rheinland Polska Sp. z o.o. i ISSA The Worldwide Cleaning Industry Association. W swojej pracy stawia na fachowy personel, mocno inwestując w to, by pracownicy dysponowali szeroką wiedzą o produktach, technologiach, jak również zdolnością rozumienia potrzeb klientów ze szczególnym uwzględnieniem wpływu realizowanych zleceń na środowisko naturalne. Prywatnie miłośniczka psów, koni i podróży. Pasjonatka książek. Interesuje się psychologią i medycyną chińską. Uwielbia spędzanie czasu na łonie natury.
AGENDA
WEŹ UDZIAŁ
RABAT ŁĄCZY SIĘ Z ZAMÓWIENIAMI GRUPOWYMI!
- Uczestnictwo w Kongresie
- Lunch
- Welcome Pack
- Certyfikat zaświadczający udział w Kongresie
200 zł netto
400 zł netto
*jeśli chcesz kupić 4 bilety i więcej, przygotujemy dla Ciebie specjalną ofertę
W sprawie biletów grupowych napisz lub zadzwoń do Joanny Ochockiej-Wieczorek, dane na dole strony.
Event organizowany przez redakcję magazynu branżowego „Real Estate Magazine”
Real Estate Magazine to profesjonalne czasopismo poświęcone tematyce zarządzania nieruchomościami komercyjnymi. Materiały tworzone są we współpracy z doświadczonymi praktykami działającymi od wielu lat w branży nieruchomości. Dzięki uniwersalnemu podejściu do tematyki prowadzenia obiektów, magazyn stworzył swoistą platformę wymiany wiedzy, skupiającą najważniejszych graczy, instytucje, stowarzyszenia oraz przedstawicieli świata nauki, którzy współtworzą z nami kontent merytoryczny do wszystkich wydań Real Estate Magazine.